tiistai 8. maaliskuuta 2011

Minä rakastan sinua

Huomasin ja tajusin just, etten ollut sanonut tätä IKJ:lle pitkään aikaan. PITKÄÄN AIKAAN?!?!?! Hei haloo, mehän olemme tunteneet vasta viime syksystä, ei niitä sanoja voi lakata käyttämästä, vaikkei nähtäisikään tai vaikka olisi kuinka kiire.
Herraisä, onneksi tajusin. Kuinka kauniilta ja hyviltä ne sanat tuntuivatkaan. Ikj oli huomannut kiireeni ja ollut viisaasti hiljaa. Se on niin viisas mies.

Mutta ihanat sanat, ihanaa rakastaa ja olla rakastettu. Ja pitää todellakin varoa ajautumasta entisen elämän parisuhdetapoihin. Hirveä ajatuskin jo. Aaaaaaaarrrggghhh, miten mä olen ollut näin hassu.

Tosin täytyy lieventää ja tunnustaa, etten pysty vapautuneisiin rakkaudentunnustuksiin, jos lapset ovat näkö- ja kuuloetäisyydellä. Silloin huoneessa ovat läsnä entinenmies, ja kaikki muukin entinen elämä. Siitä tämä kai johtuu, ettemme ole saaneet olla kahden pitkään aikaan.

Silti kamala asia, parannan tapani ja kerron että rakastan.



Kesällä olin kovin yksinäinen ja toivoin elämääni rakkautta.






Tämän kirjan nimi kertoo siitä mitä eniten halusin.






Kahvit ja munkit kahdelle; IKJ ja minä ensimmäisillä yhteisillä retkillämme.






Syksyn tullessa ja punerruttaessa syyshortensiat minun ei enää tarvinnut olla yksin <3






1 kommentti:

Heidi kirjoitti...

Nyt mä vasta tajusin, tietokoneita kun en oo koskaan ennen käyttänyt ni en voinut tajuta aiemmin, että näitä tekstejä on helmikuulta. Nyt päivitän ja luen alusta. Menossa maaliskuu, aika monta kertaa oon jo itkeny ja nauranu ja ihaillu ja ikävöiny. Varsinkin tämä herautti kyyneleet. Sts.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...