tiistai 8. maaliskuuta 2011

Naistenpäivänä


Kuvassa italialaiset uudet opeystäväni. Viikko heidän kanssaan oli täynnä energiaa, naurua ja hyvää tuulta. Rankkaahan se oli heitä hyysätä ja kestitä 24/7, mutta luulen, että tämä draivi kantaa pitkälle kevääseen.

Kevät tuo uutta ajateltavaa. Työkuvioni muuttunevat niin, että minun pitää päättää haluanko hakeutua vakituisesti rehtorin tehtäviin. Niitä nimittäin olen vs:na hoitanut pari kuukautta -ja hoitanut hyvin.
Olen tehnyt plussa- ja miinuslistoja reksin työstä: en osaa ihan tarkkaan sanoa kumpi lista tällä hetkellä on pidempi. Noh, katellaan.

Naistenpäivää olen viettänyt lukemalla ihanan naistenpäivätekstarin IKJ:ltä klo 6.26 ja päivän päätteeksi naisellistakin naisellisemmin huollatin rakennekynteni lyhyiksi ja punaisiksi. Arvatkaa kuka on to-del-la innoissaan kun nämä näkee... (Olisi kiva muuten kuulla naisten kootut selitykset siitä miksi rakennekynnet ovat hintansa arvoiset. Mulla on monta hyvää selitystä joo :))

Lämpöiset löylyt vielä ennen nukkumattia. Tiistaiksi tämä oli oikein hyvä päivä. 

Iso ikävä IKJ:tä. 

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...