torstai 24. maaliskuuta 2011

Tuuli hiljaa henkäilee

... hirveen kiva keväinen keli ollut tänään, sano.
 Ei säästä sen enempää, enpä minä sitä joutunut paljoa livenä kokemaankaan, sillä kellon ympäri meni töitä tehdessä.
Pitäisi tehdä spektaakkelimaiseen kevätjuhlaamme diashow valokuvistani. Teemana metsä ja luonto. Kuvia on kyllä, sen kun ryhdyn niitä tikuttamaan. Inspiraatiota odotellessa.

Tämä viikko on ollut työläs ja raskas ja vaativa (taas), mutta silti jollain masokistisella tasolla kiva. Haasteita sitä kai elämäänsä oli kaivannutkin. (Hahahah, ihan kuin maanjäristyksen kaltainen yllätysero ei haasteita olisi tuonut tullessaan.) Mutta ehkä nyt on aika älyllisten haasteiden: rekrytoinnin, taloussuunnittelun, tai muun sellaisen ylevän...
Tunsin olevani vallan kahvassa, kun valitsin työhaastatteluun tulijoita. Aika pienestä sitä saattoi päästä kyllä-pinoon, ja vastaavasti aika vikkelästi ei-pinoon. Mikä minä olen niitä päättämään. No olen minä.
-En minä sitä yksin tehnyt, älkää pelästykö, kyllä demokratia toimii kuntatasollakin.








Laitetaan tähän loppuun haavekuva. Kohta se onnenpensas jo talon nurkalla kukkii. Ihan kohta.

1 kommentti:

Heidi kirjoitti...

Ja ah, tämä monitasoinen Onnenpensas! Kohta se kukkii fyysisesti! Sts. Mä en kestä, että kohta loppuu luettava!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...