perjantai 12. elokuuta 2011

Tätä mä olen niin odottanut






...arkea! Ja ansaittua viikonloppua!

Viikko on ollut hurja. Jos aivoistani otettaisiin kuva, niin se varmasti näyttäisi muinaisen c-kasetin ulosvedetyn nauhan muodostamalta sikinsokiselta kasalta. Miljoona asiaa, tsiljoona kysymystä, teragiljoona vastausta.
Mutta hei, mä oon selvinnyt.

Viikonloppu tuo tullessaan vähän biletystä ystäviäen kanssa tänään, kahdenkeskenkuherteluretkeilyä huomenna ja kotoilua sunnuntaina.
IKJ valmisti fingerfoodit vieraille valmiiksi eilen, mä laitan tarjolle, sain luottamuksenosoituksen tähän :) Hauskaa ja hassua, että minä, joka entisessä elämässäni vastasin täysin ruokahuollosta ja kestityksestä, en enää välttämättä pääse kuin kattamaan.

Ja sitten vielä kruununa se, että maanantaina on tilipäivä. Ei oolla on eletty jo vähän liian pitkään, kesä ja loma tulee kalliiksi.

Hauskaa viikonloppua Sulle!

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...