maanantai 15. elokuuta 2011

Työvaa(t)teita

Ja sen ihanan viikonlopun jälkeen tulee väistämättä arki. Ja mun arkeni on nyt ainakin aluksi niin tuhottoman täynnä ratkaistavia ongelmia, vastausta odottavia kysymyksiä ja muita ihmisten pulmia. Ihmettelen välillä itsekin, kuinka olen selvinnyt näinkin näppärästi ja osaan vastata ainakin joka toiseen kysymykseen heti - ja niihin loppuihin säällisen ajan kuluessa.

Viime yönä heräsin ajatukseen, että olen urpo laittanut lukujärjestykseen päällekkäin kaksi tuntia samaan tilaan. Näin olikin, ja jouduin soittelemaan ja sovittelemaan ja huijaamaan toisen open tyytyväiseksi. Tai no, mistä minä tiedän onko hän tyytyväinen, ainakaan lankoja pitkin ei tullut.

Työpukeutuminen on toinen asia, joka askarruttaa. Tekisi mieli ostaa uusia vaatteita ja uusia vetimiä. Rahatilanne ei tue tätä haavetta. Ehkä kuitenkin aion tyydyttää turhamaisuuden himon huutamalla tätä settiä:
Tätä minun työni vaatii.... Siinä olis laukkua ja lompakkoa muutamaksi vuodeksi. Älkää nyt vaan ruvetko kisaamaan tästä mun kanssani :)

Tänään zumbaan, hartiajumitukset lähtekööt siellä.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...