keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Siis miten niin mä ymmärsin väärin

Päivällä tuli tekstari: "olis alakertaan hyvä jääkaappi, otetaanko?" Vastasin oitis, että jos on hyvä, niin joo, mutta mitään romuja ei.

IKJ kaarsi pihaan pakullaan, kyydissä tuo "alakertaan" tuleva jääkaappi. Luukku aukeni ja minä tyrmistyin: noin iso, eihän se mahdu!

Tästä alkoi väittely uuden jääkaapin tarpeellisuudesta ja entisen kohtalosta ja miksi olet noin vastahankainen ja mähän sanoin että tämmönen olis tulossa ja miks sä olet noin ärtyisä. - Minä siihen miettimään, että tosiaan, miksi; -en tiedä ja enkö saisi olla?

Syitä:
- "alakerta" tarkoittaa mielestäni takkahuonetta. Keittiö on todellakin eri asia. IKJ:n mielestä alakerta on sama kuin keittiökerros.
- VALTAVA jääkaappi takkahuoneeseen, mihin sitä siis ei ollut tarkoitettukaan
- mihin se entinen? -Varastoon. -Ei mahdu. Mahtuu, kun järkätään. Näkis vaan koska järkätään, siellä se sateessa tönöttää turhaan turhake. Kiva pihakoriste sitten.

Noh. Lopputulema: Kohta vaihtuu jääkaappi uuteen ja vanha menee pihavarastoon, kunhan IKJ sen järkkää. Kunhan.... (Inhorealisti minussa sanoo, että siihen menee muutama päivä. Mä NIIN tiedän nää jutut.)

Mä ryhdyn roudaamaan pakasteita ALAKERRAN pakastimeen tuolta KEITTIÖN pakastimesta. Nih.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...