keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Koirat on kivoja




Koirat on kivoja:
- jos ne on omia
- jos on pakkasta
- jos hoitokoira on haluttu
- jos ne osaa pyyhkiä itse tassunsa
- jos ne ei haise pahalle
- jos ne syö vähän

Veljeni räiväsi koiransa hoitoon. Onhan se ihana haliberni, suloinen iso nalle, viisas ja tottelevainen. Kauniskin.
Mutku. Mä en halua lenkittää sitä 4 kertaa päivässä. Mä en halua imuroida ja siivota koko ajan. Mä en halua keksiä sille virikkeitä kun sillä on tylsää.

Mä kyllä halusin sen viereen kun mua kovasti itketti. Maattiin siinä eteisen lattialla vierekkäin, se laittoi tassunsa mun olkapäälle ja työnsi päänsä mun kainaloon. Maksoi hoidostansa halauspalkkaa, terapiakoira <3

1 kommentti:

Pirjo kirjoitti...

Verbi 'räivätä' miellyttää. Sts.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...