perjantai 23. maaliskuuta 2012

Feeling dark blue



Ai että kun nyt ei oikein kulje. Takana raskas raskas työviikko, edessä tyhjän tyhjä viikonloppu. Lapset ovat isänsä luona, minä tunnen itseni yksinäiseksi.

IKJ:tä on kova ikävä. Ja se ikävöintihän ei auta mitään. Pitäisi vaan tarttua hetkiin ja niiden iloihin. Iloita siitä, että saa tehdä mitä haluaa (entäs kun ei haluta tehdä mitään), iloita siitä että kohta pääsee lenkille (hahhah mikä villi riemu), iloita siitä, että ruuaksi voi laittaa savukalasalaattia eikä kukaan vingu (enemmän iloitsen vinho verdestä jonka varasin ruokajuomaksi). No ihan oikeesti iloitsen siitä, että kävin laitattamassa uudet kynnet ja sain huomiselle jo ajan ripsiin ja kulmiin. Ulkokuori on ainakin kuosissa, sisäpuoli entraantuu ajan kanssa.

Googlailin sanoilla "mies ulkomailla töissä" ja toivoin, että olisin löytänyt jotain lohtutekstejä. Ei löytynyt. Mies on ulkomailla töissä, kesäksi onneksi kotiin.

Mä lähden nyt ulkoiluttamaan mun uusia lenkkareita. Juoksulukkari käskee tänään kävellä, ihan hyvä se.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei..löytyy täältä muitakin joilla mies on ulkomailla töissä.Oma mieheni on ollut kohta vuoden ulkomailla töissä ja käy kotona 4-6vko välein viikonlopun ajan.Arki siis pyörii minun hoitamana,kera 3 lapsen ja koiran.

Heleija kirjoitti...

Hei... kiitos kommentistasi. Läikähti lämmin sympatia-ajatus Sinua täysin tuntematonta kohtaan :)

Heleija kirjoitti...

Hei sinä Anonyymi. Laita uudelleen meiliosoitteesi, kadotin sen ja olen siitä syvästi murheellinen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...