maanantai 28. toukokuuta 2012

Eiku...



Yllä olevat kuvat liittyvät siihen, että en osannut ilmaista itseäni oikein, enkä ymmärtänyt mitä minulle puhuttiin. Kun en osaa raksa- enkä remonttikieltä.

Eräänä aamuna klo 7.20 remppamies rupesi tenttaamaan pistorasian paikkoja, kattovalaisimien paikkoja, välitilan tapetin ja lasin paikkaa ja kaikkea muuta niin nopeaan tahtiin, että olin ihan pyörällä päästäni ja koska tiesin olevani mukavuusalueeni ulkopuolella, niin minulle oli helppo puhua lähes mitä vaan ja minä nyökkäilin.

Nyökkäilin siinä kohtaa kun remppahemppa ehdotti, että olisi niin helppo tehdä näihin hankaliin kaapin ylätiloihin kotelointi. Eli peitelevy. Ja taisin myötäillä että joo varmaan on helpompi ja yksinkertaisempi, tehdään vaan. Eritoten kun suunnittelija kuulemma on unohtanut ajatella tätä asiaa.
Noh, nyt konsultoituani IKJ:tä ja ajateltuani asiaa uudelleen ja tuijoteltuani näitä kaukaisia ylätiloja, tulin siihen tulokseen että ei missään nimessä mitään kätevää kotelointia. Se on ruma. Se on tunkkainen. Se on sitä mitä suunnittelijan kanssa ei ollut sovittu. Avaraa ja happea, kiitos.

Ja ai että kun minun on vaikeaa laittaa tätä kielteistä viestiä eteenpäin ja vaatia suunnitelmien muutosta. Kuulen jo korvissani kirosanat mitä täällä talossa raikuu, kun miehet joutuvat tekemään jälkikäteen muutoksia suunnitelmiin ja maalaamaan ja laittamaan uudelleen asioita. Varsinkin kun ne kaapit on jo kiinni. Varsinkin kun sinä eräänä aamuna myötäilin ja nyökkäilin. Oijoijoi.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...