keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Planeetta siirtyy

Ystäväni astrologianharrastaja lausui taannoin tästä kesästäni muutaman sanan. Tänään on päivä, jolloin Venus siirtyy. Huh, johan se onkin jumittanut minua fyysispsyykkissosiaalisesti. Kuulemma oikein huomaan tämän helpotuksen, mikä tuosta taivaankappaleen matkan jatkamisesta aiheutuu.

Tervetuloa vaan helpotus.

Kesässämme alkaa vaihe nimeltä Vihdoinkin kahden. Tunnustan, että olen odottanut tätä, varmaankin jopa aivan liikaa. Mutta kun on itsekkyyteen taipuvainen minäminä-henkilö, niin tottakai tämä on ymmärrettävää. Ainakin mun mielestä!

Eilen urakoitiin ihan hulluna tätä taloa kuntoon: minä siivosin vinttiä, heitin kamaa kaatopaikkakuormalle oikein mallikkaasti. En antanut muistojen vallata mieltäni melankolisessa mielessä, en todellakaan, pikemminkin raivasin uutta tilaa aivan innoissani.

IKJ siivosi autotallia, sekin tuli kuntoon ja tavaroille löytyy paikat.

Ja pisteenä I:n päälle kaikki kamat vietiin kaatopaikalle: 350 kiloa romua ja roinaa. Jouduin olemaan napakkana ja tiukkana, jotta kaatopaikkakuski todella lähti reissuun, meinasi mieheltä voimat ja into lopahtaa. Kaatopaikkakeikan aikana minä vielä ajoin nurmikot.

Tänään, kun Pikkunen lähtee kotiin, minä vielä siivoan sisällä ja laskeudun levolliseen lomatilaan.

Ja annan itselleni kesän ensimmäisestä uusperhejaksosta arvosanan 8+. (-Lisään tähän näin pari viikkoa myöhemmin, että ulkoisesti annan arvosanan 8+, sisäisesti meni aika metsään. Viis miikka.)






Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...