maanantai 20. elokuuta 2012

Miesten töitä

Auton katsastus on miesten töitä. Auton vaihtaminen uudempaan ja parempaan on miesten töitä. Ainakin mun mielestä.

Kyttämondeoni meni kuin menikin katsastuksesta läpi, itse en uskonut, mutta niin se kiltti ammattikoulun autopuolen setä kertoi, kun autoni huolsi ja katsastutti. Tosin rivien välistä tyhmempikin ymmärsi, että olisi hyvä aika päästä autosta eroon: "Niin että meinaatsä tätä autoa vielä kauan pitää..."

Noh, nyt on sitten nettiä tutkittu ja liikkeisiin soiteltu ja valjastettu isä ja muut automiehet etsimään mulle sopivaa autoa. Mutta pakko se kai itse on mennä mukaan edes. Miksei joku voi vaan tuoda mun pihalle sopivaa pakettia ja mä antaisin rahat käteen?
Onko kovin uskottavaa, että mä meen autokauppaan piipittämään että "onko jakohihna vaihdettu, mites toi ysikyttonnin huolto"? Jakohihna, tsiisus mikä se edes on?

Asioilla on tapana järjestyä joo ja tiedän, että kohta mulla on luotettavampi auto alla ja homma hoidossa. Olis vaan jo se päivä!

1 kommentti:

Roz kirjoitti...

Katsastus ja auton osto on ehdottomasti miesten hommaa! Minäkin haluan, että autokaupasta auto tuodaan minulle suoraan pihaan (siis mies tuo) ja antaa vain avaimet käteen. Silloin harvoin, kun olen joutunut itse autoni katsastamaan, niin on ollut _todella_ orpo olo siellä katsastuskonttorilla miesten keskellä... ei ei ei.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...