maanantai 3. syyskuuta 2012

Do the locomotion

Pari asiaa, jotka on jäänyt mainitsematta: Minulla on uusi auto, siis minulle uusi. Oikein kiva, nätti ja näppärä. Ja aivan itse ostettu. Hyvähyvä, hyvin hoidettu.

Toinen on se, että kesäkiloista on päästy eroon (toistaiseksi) ja kuntokuuri jatkuu. Liityin paikallisen uuden kuntokeskuksen jäseneksi ja aion aikaani siellä kuluttaa sopivissa määrin.
Tänään olin kahvakuulatunnilla, voi hyvänen aika kun oli rankkaa. Joku siellä mutisi ettei jaksa, koska on juuri muutama kuukausi sitten synnyttänyt. Aattelin, että kelpaiskohan minulta sama selitys... päätin kuitenkin olla hiljaa, koska viimeisimmästäkin synnytyksestä on kulunut 14 vuotta, hehhehe.

Mutta hiki virtasi ja prkleet pään sisällä raikuivat. Tunnin vetäjä, timmi, hyväkroppainen, hauskannäköinen mies jaksoi kehua jopa minua. Tästä sain lisävirtaa, kun kuvittelin että se on ihastunut minuun: ihan varmasti katsoi mua vähän pidempään. Naurakaa vaan, niin mäkin nauroin, mutta jaksoin sen voimalla tehdä kaikki vatsalihasliikkeet. Melkein.

Huomista päivää odotellessa, takareidet on jo nyt niin piukeena, että aamulla varmaan kierin portaat alas.

Mutta mä oon hyvällä tuulella, paremmalla kuin aikoihin.




Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...