maanantai 10. syyskuuta 2012

Sinkkuelämää

Noh, viikonloppuna testasin sinkkuelämää. Olin holtiton, enkä tullut yöksi kotiin. No morkkishan siitä seurasi ja hillitön levottomuus.

Kysymyksessä ei missään nimessä ole minkäänlaisen ihmissuhteen alku, vaan tuollainen ohimenevä juttu; tuolta se tuli ja tonne se meni. Tosin mua vähän naurattaa se, että olemme muka viisaita ja vakaita konservatiivisia keski-ikäisiä.. tais päästä se siinä tuoksinassa unohtumaan, molemmilta.

Mutta ehkä suon myös itselleni sen myönnytyksen, ettei aina ja koko ajan tarvitse olla niin kovin järkevä, -itse asiassa olin jotain aivan muuta. Ehkä se teki vain hyvää...?

Oijoijoi, kyllä mä tänään töissä mietin, että moninaiset on naisen roolit juu. Varsinkin keski-ikäisen puuman. Grauh.

Nyt mä voin sitten seesteisenä ja tyynenä keskittyä työn tuomiin haasteisiin, kuntoiluun ja vaikka talon lämmityksen syyssäätöihin. Taitaa olla edessä retki rakastamaani pannuhuoneeseen vääntämään nappuloita september-asentoon. Täällä on nimittäin 19 astetta kylmä.







1 kommentti:

Pohdiskelija kirjoitti...

Ihan hyvää se vaan tekee!!!

Yöks, kylmä tulee taas, mä en tykkää....19 ON kylmä, minustakin!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...