tiistai 2. lokakuuta 2012

Joululaulut korkattu

Niin se vaan lokakuu koitti ja jokaisen itseään kunnioittavan esiintyjän on aika aloittaa joululaulujen harjoittelu. Niin oon minäkin tehnyt, sekä oman lauluyhtyeeni että lapsikuoroni kanssa.

Mutta voi että kun ahistaa joulu. Perutaan se. Ei tuu enää perhejoulua, vaikka kuinka yrittäis. Ja viime joulunkin voi pyyhkiä pois, ihanaa se oli silloin, mutta niin epämukavaa nyt.

No, onneksi jouluun on vielä aikaa, ehkä mä keksin vielä missä ja miten ja kenen kanssa sen vietän.

Ja mä olen niin epäluuloa täynnä tätä uutta ihmistuttavuutta kohtaan: miksi oi miksi musta on tullut kyyninen... (No siksi, kun on tässä kaikkea tullut kohdattua.) Mutta yritän olla analysoimatta liikaa ja ottaa parhaat päältä. Ja hehehe, niitähän annetaan.

Arki rullaa kivasti. Se on aika hauskaa. Töissä oli tänään jo niin tyyntä ja tylsää, että piti ihan tarkistaa, että puhelin on kunnossa.
Haravointi on alkanut ja noiden megakoivujen ansiosta jatkuu vielä pitkäääääääään.

Ei mulla nyt muuta. Hyvin menee. Moi.





Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...