keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Lasten asialla

Olen niin ylpeä ja onnellinen.

Muhvin ensimmäinen koeviikko on ohi, onnellisesti. Pelkäämämme englanti tuotti mairean tyydyttävän tuloksen: kurssiarvosanaksi tuli 6. Jessss! EI mennyt hukkaan ne kymmenet äidin kanssa opiskellut iltatunnit, jännitettiin oikeasti läpipääsyä.
Muu saldo onkin sitten pökerryttävää: psykologia 9, kemia 8, historia 9, äidinkieli 9, musiikki 9. Sain myös koe- ja tehtäväpinkan luettavakseni, äidinkielen kirjallisuusanalyysistä 10-. Mun poikani analysoi kirjallisuutta kympin edestä. Wuhuu.

Samaan aikaan toisaalla. Olin Boheemikeijun luokanvalvojaa tapaamassa. Sain kuulla tyttäreni olevan ahkera, älykäs, lahjakas, sosiaalinen, iloinen, luotettava, tasapainoinen. Kyynelsilmin minä tätä kuuntelin ja jotain järkevää varmaan myhäilin.

Että näin. Lapsilla kaikki hyvin. Äidilläkin olisi, jos ei analysoisi niin paljon, vaan antaisi vaan mennä. No, katotaan.








2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pakko sanoa, että ehkä varovaisuus on sittenkin parasta, nimittäin olen itse opettaja ja meidänkin rehtorista (joka on kylläkin vapaa tekemään mitä haluaa) liikkuu monen sortin juttua. Valitettavasti vaan naiset ovat niitä, jotka tässä tapauksessa ovat joutuneet kärsimään...

Heleija kirjoitti...

Juu, maltti on valttia ja kai tässä pitää muistaa, että on mitä parhain mehevien juorujen kohde. Onneksi olen lähtenyt pikkukaupunkia pidemmälle kalaan -jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Heh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...