maanantai 19. marraskuuta 2012

Jouluvalmisteluja

Siis vaikka mulla oli jouluangsti tässä vielä joku aika sitten, niin silti taidan olla pääsemässä voittajana kohti joulua.

Boheemikeiju leipoo just pipareita. Ja mä olen jo teettänyt joulukortit yhdestä kauniista valokuvastani. Ja me ollaan ideoitu ja keksitty joulukalenteri: jokainen osti kahdelle muulle neljä kalenteriluukkulahjaa. Lahjat pannaan pusseihin ja jollain Keijun systeemillä ne numeroidaan, jotta saadaan vuorotellen avata eikä kukaan saa vääriä lahjoja.
Pussit taidan kiinnittää vanhoihin tikapuihin, jotka on ollut tuossa pihalla ja voidaan nyt tuoda sisälle tätä pyhää tarkoitusta varten.

Joulutorttuja täällä on paisteltu jo pitkään ja nyt siis tulee niitä pipareita. Jouluaatto me ollaan kolmistaan, eikä se nyt tunnu enää kovin oudolta. Katotaan sitten aattona.

Ja joululaulut raikaa, enää 11 päivää lauluyhtye Olennaisen joulukonserttiin. Enkä mä vielä osaa kaikkia biisejä. Mutta pakko edistää ajattelua ja toimintaa, se nyt on niin tutkittu juttu.

Että tulkoon joulu. Lahjoja en osta vielä, ei mulla niihin juurikaan ole ylimääräistä rahaakaan. Eiköhän se jotenkin järjesty.


Ihana piparintuoksu ja rento fiilis.



Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...