keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Kotiintulo

Tulin kotiin, pääsin ralliraivolla lumiauran tekemän vallin yli pihaan, en tiedä menikö auton pohja rikki. Kai sen sitten näkee joskus.

Nyt arvon tekiskö ensin lumityöt vai kalasopan. Ehkä sopan, lumityöt saa odottaa.

Muhvilla huomenna sekä enkun että ruotsin sanakokeet, ei tarvii miettiä iltapuuhiamme tänään.

Boheemikeijun hieno piparkakkutalo odottaa kokoajaansa jo kolmatta päivää, en tiedä pitäiskö jo sanoa jotain. Kohta se menee rikki, kun joku pudottaa sen lattialle.

Siivotakin pitäisi, ylihuomenna tulee 30 ihmistä reksin pikkujouluihin tänne.

Hieman lamaannuttavaa tämä kaikki.

Paitsi että.... Silmänilo tulee yökylään tänään :) ja huomenna :) Sitten on edessä 10 päivän ero, sillä hän matkustaa Lappiin lastensa kanssa. Kokoan hänelle survival-paketin, johon just kävin hankkimassa kaikkea tarpeellista ja huomaavaista, jotta selviää pitkästä matkasta. Esim ilman mun kuvaa hän ei tulisi selviämään.
Tää alkaa olla jo vakavahkoa. Ja ihanaa.

(Mutta voitteko kuvitella kamalampaa: olen vihdoinkin tavannut miehen, joka ei kuorsaa nukkuessaan. Ja nyt on sitten tullut pikku palautetta siitä, että se olenkin minä joka kuorsaan. MINÄ?? Mua niin hävettää. Ne edelliset maanjäristysnorsut on kuorsanneet niin lujaa, että mun vieno (?) snoring on peittynyt kaiken jyrinän alle. Mä en oikeestaan vielä uskalla nukkua vapautuneesti, täytyy siis keksiä jotain muuta yöajanvietettä.)

Raha-asioita olen muuten ratkonut laittamalla kamaa myyntiin tori.fi:hin. Ja hei heti meni höyrypesuri kaupaksi, toivottavasti myös untuvatakki löytää omistajansa.
Laitoin myös IKJ:lle viestin velanmaksusta, mutta sieltä on ihan turha toivoa saataviaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta, voihan se olla että se joskus maksaa. Ja lehmätkin lentää.



Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...