perjantai 28. joulukuuta 2012

Nyt ei meinaa käsittää

Voi voi kun joutuu pieni Heleija nyt aikamoista vastaanottamaan. Huh, kun ottaa sydämestä.

Silmänilo soitti äsken. Sanoi ettei halua enää jatkaa. Että pidetään taukoa.

Mulla meni ilmat pihalle ja viimeiset kolme päivää vilisi silmissä. Mitä niissä oli sellaista, että tuli miehelle tuollainen olo?
Enhän minä osannut mitään sanoa. Taisin hokea vuorotellen vain että jaa ja joo ja aha. Kysyin miksi, hän sanoi vain että on sellainen olo.

Minkäs minä sellaiselle ololle voin.

Minkäs minä nyt millekään mitään voin. Ihmiset tekee mitä haluaa.

Mä en kyllä tiedä mitä mä haluan.


2 kommenttia:

Pohdiskelija kirjoitti...

Säikähti omia tunteitaan? Pelkää hätäilyä?
Voi sentään, koita jaksaa... :(

Heleija kirjoitti...

Saas nähdä mitä tästä tulee. Eilen otti yhteyttä. En jaksanut puhua. Katotaan sitten kun on vähän tasaannuttu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...