tiistai 15. tammikuuta 2013

Maailman laidalla

Mitä pidemmän tauon bloggaamisessa pitää, sitä vaikeampaa tähän on ryhtyä. Mitä tänne kirjoittaa ja ketä se sitä paitsi kiinnostaa...

No omien ajatusten jäsentelyyn tämä on alunperin tarkoitettukin, eiköhän siis ryhdytä hommiin.

Silmänilon kanssa on lähennytty. Tauko tarkoittikin mieskielellä vain pientä taukoa. HAH, olen ripittänyt tästä onnettomasta verbaliikasta useaankin otteeseen tuota miestä. Ja syystä. Tauolla oli hyviäkin puolia, happi ja ajoittainen välimatka tekee hyvää. Ja ehkä hommassa on nyt ilmaisunvapautta enemmän. Mutta siis joo ollaan tekemisissä, nähty, oltu. Vähemmän kuin ennen, mutta kuitenkin. (Ja kyllä sen mersun siitä pihalta saattaa öinen ohikulkija joskus bongata.)
Ihan hyvä näin, en mieti liikaa, oon vaan. Eikä mitään ole lyöty lukkoon mihinkään suuntaan. (Tosin en luota enää mihinkään sitäkään vähää mitä ennen.)
Onhan tässä sekin selittävä tekijä, että kun hän tulee metrin päähän minusta, niin päästäni katoaa kaikki järkiselitykset. Sanoinkuvaamattoman suloinen tapaus.

Työelämässä huomasin varsin usein ajattelevani, että onkos tää duuni nyt vähän tylsää. Mitä pitäis keksiä. No, mun puolesta taisi eräs suurlähettiläs (?!?) keksiä sisältöä: minuun otti yhteyttä henkilökohtaisesti Suomen suurlähettiläs eräästä Euroopan maasta. Oli kuulemma tehnyt taustatyötä ja halusi, että juuri minä ja minun kouluni ryhtyy suunnittelemaan pedagogista yhteistyötä ko. maahan. Joo, en kerro mikä maa ja kenen suurlähettilään kanssa oon sinunkaupat ja viestittelyt aloittanut, mutta aivan absurdi tilanne! Naurattaa ja samalla oon ihan liekeissä, lisää tätä mulle heti kiitos. Matkalaukkujen pakkaamisessa oon tunnetusti oikein tehokas!
Tähän palannen myöhemmin, mutta on kuulkaa aika hykerryttävää.

Muhvin lukiostressi on taas aika kova. Eilen illalla yritin saada häntä relaamaan. Silittelin sängyllä selkää ja katselin, kuika poika pidättelee kyyneleitä. Hommaa ja painetta on aivan liikaa. Ja sitten huomasin, että sillä kasvaa viikset. Uijuijui, voi isoa pientä.

Tämmöstä tänään. Aika hyvää siis.

.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...