perjantai 22. helmikuuta 2013

Lomalla

Kirjoitin tänään paperille mitä kaikkea mun lomaani on kuulunut. Sillä mulla oli olo, etten ole tehnyt mitään. Höpöhöpö, vaikka mitä on tullut tehtyä, vaikkakin matalalla sykkeellä. Mä olen:

- hiihtänyt 2,8 km
- ollut kaksi kertaa kauneushoitolassa (kulmat ja kynnet)
- itse asiassa menen huomenna kolmannen kerran, kanta-asiakasiltaan
- käynyt gynellä (ihan huippua lomapuuhaa)
- kyläillyt vanhempien luona (pitää niin ryhtyä harrastamaan tätä useammin, huono omatunto)
- maalannut Boheemikeijun huoneen (??!!?!?!??!) Totta, ihan ite. Loppuarvosana 8-. Työn tuiskeessa tuli kaadettua litra maalia lattialle ja astuttua nastan päälle ihan kunnolla.
- tehnyt hyvää ruokaa
- aloittanut kevään, eli valkoviinikauden
- syönyt intialaisessa lounaan veljeni kanssa
- viettänyt iltaa sekä siskon että veljen kanssa yhtäaikaa, siis kolmisin, mikä on to-del-la harvinaista.
- lenkkeillyt sauvoilla ja ilman
- viettänyt öitä Silmänilon kanssa ja kaipaillut sitä päivisin ja terrorisoinut puhelimitse työrauhaansa
- kuulemma kuorsannut (niin noloa....voikohan sille tehdä jotain?)
- hoitanut pikkukoiraa ja pikkukania (en mä kyllä tykkää eläimistä, mot.)
- nukkunut päiväunia
- katsonut monta elokuvaa
- tuhlannut aivan liikaa rahaa marimekkoon ja kosmetiikkaan
- lähdössä kohtsillään kuuntelemaan Anna Puuta ihan oikealle keikalle, med Silmänilo
- ikävöinyt Muhvia ja Boheemikeijua aivan tajuttomasti

No siinä on nyt mustaa valkoisella, että ei ole ollut tylsä ja tekemätön loma.



Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...