lauantai 2. maaliskuuta 2013

Roska silmässä

Kiikun kaakun, ylös alas. Sillä lailla menee. Tunteet ja ajatukset, suunnitelmat ja tavoitteet heilahtelee ja vaihtelee. Fiilikset ja tunnetilat muuttuu monta kertaa päivässä, tai ainakin päivittäin. Ai minkä suhteen? No, kaiken.

Jos aloitetaan Silmänilosta. (Otsikkokin viittaa häneen.) Välillä oon aatellut, ettei hänen kanssaan olemisesta mitään tule, tai siis enhän edes tiedä mitä pitäisi tulla. Siinä kai se ongelma. Pari päivää erossa, niin minä jo mouruan ikävääni. Ja sitten seuraavassa sekunnissa mietin, että pitäisiköhän hänen jatkaa matkaansa. Ja sitten ei kuitenkaan, kun se on niin suloinen. Ja taas mä päätän vain olla. Niinkuin nyt tänäänkin. Huoh.

Täällä en hänen asioitaan voi enkä viitsi vatvoa, mutta sanotaanko nyt näin, että mies on tienristeyksessä ja eikä oikein tiedä mihin ryhtyisi ja uskaltaisiko toteuttaa pitkäaikaisia haaveitaan. Minä tietty tsemppaan koko ajan, koska minun mielestäni hänen pitäisi. Mutta hän miettii, pohtii ja punnitsee. Se on NIIN hämäläinen. Mutta mähän olen hämäläisyyden korkeimmat tutkinnot suorittanut entisenmiehen kanssa jo, joten on aika kotoinen olo. (Niinkuin sen kanssa muutenkin, se on vähän niinkuin entinenmies parhaimmillaan, paitsi että osaa soittaa kitaraa.)
No sen verran suunnitelmansa on edenneet, että tänään me käytiin tontilla pussailemassa. Oli se romanttista ja ah niin salaperäistä.

Ollaanhan me oltu jo kaksi kertaa julkisesti kaupassakin, ei kylläkään ruokakaupassa, se kuulemma tarkoittaa jo enemmän. Hui, varmaan joku näki. Ja viime viikonlopun yöllisessä juoppojunassa oli yksi kouluni vanhempi. Vähänkö se koodasi kenen kanssa mä matkasin. Ja oi, kuinka tuo isä juoksi avaamaan mulle oven, kun satuin viikolla samaan aikaan koulun pihaan. Haa, reksikin on ihminen ja kulkee öisin junalla komean kauniin miehen käsipuolessa. Kyllä niillä on kotona juttua riittänyt. Paitsi että nekin on tainnut erota, tai eroamassa, ehkä, jos juoruja uskoo.

Semmosta. Seesteistä elämää odotellessa.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...