sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Vahvistusta

Istun auringossa parvekkeella ja bloggaan. Kevät on tulossa, ehkä joskus. Päälläni untuvatakki, jalassa reinot. Ai että mä rusketun!

Perjantaina sain suhdetoimintaneuvoja ystäviltäni. Tiivistettynä ne on tässä:
- älä mieti
- älä epäröi
- älä varsinkaan kuuntele muita ja eritoten jätä tämä sosiaalinen paheksunta omaan arvoonsa
- ja että kuinka mahtavaa, että se on aivan tavallinen mies. Kirvesmies.

No niin, siinähän ne sitten oli, hyvät neuvot.

Kerroin tämän kaiken Silmänilolle ja kyllä hän tietää mun epäilyt. Nauroi vain, ja otti syliin <3

Hän on hankkinut tontin ja ryhtyy rakentamaan taloa. On sijoitusongelmia ja hirveä talonrakennuspolte kuulemma. Tontilla mä oon käynyt jo kaksi kertaa ja tänään käytiin yhdessä rakennuskohteessa katsomassa millaiselta sen tyyppinen talo näyttää. Ja siinä mä sitten iltapäivän kuluessa löysin itseni sohvalta selailemasta talojen pohjapiirustusratkaisuja ja huonesijoitteluja. Minä, hehehehehhe.
Talo ei siis ole tulossa meille... Mutta samalla vaivallahan siitä tekee hyvännäköisen. Kivaa hommaa, ilman mitään vastuuta. Lupasin ryhtyä hovivalokuvaajaksi ja esteettiseksi neuvonantajaksi. Saan kuulemma paikan.

Äsken soi ovikello ja onneksi edes yksi virpoja uskaltautui meidän ovelle. Varmaan ihmetteli, kuinka mä niin ilahduin. Sai palkkansa ja mä keltaiseen tulppaanikimppuun edes yhden koristeoksan.

Sunnuntai-iltapäivät näin jokatoinenviikonloppu on vähän tyhmiä. Mä vaan odotan että Muhvi ja Keiju tulis kotiin. Lounaaksi söin tänään sipsiä ja karkkia.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...