tiistai 4. kesäkuuta 2013

So emotional

Kävin pitkästä aikaa konsertissa. Pianoduo Lasimuseolla. Eli kaksi flyygeliä, kaksi taiteilijaa ja uskomaton yhteys heidän välillään.
Kyyneleet silmissä kuuntelin sitä kaikkea. Ja ennenkaikkea kahden ihmisen yhteyttä: mikä luottamus, mikä seuraaminen, mikä taito ja taituruus. Sellaista ei koe kuin harvat. He olivat yhtä.

Ja mä haluan kokea sen. Miksi se on tehty niin vaikeaksi?

Mun sinisilmäisyyttä tai luottamusta testataan parhaillaan.
Ihmiseen pitää luottaa, vaikka jo kaksi kertaa olen näpeilleni saanut.

Mä niin toivon, että pääsen todistamaan, että kyllä kannatti luottaa; ja jos en, niin haavanihan mä osaan jo nuolla ja parantaa.

Ihana kesäilta ja tunteet niin pinnassa että kuohuu yli.

Jälkilisäys tekstiin: taiteilijapari oli pari myös oikeassa elämässä, ei siis vain musiikissa. Ja se taatusti lisäsi esityksen intensiteettiä.

2 kommenttia:

Pohdiskelija kirjoitti...

Pääsitkö samalla nauttimaan museon annista? Missä museolla jäejestetään konsertteja?

Kuulosti kauniilta tuo kertomasi...ihan kuin rakkaudelta. Vaikka on han heillä varmasti yhteistä rakkaus musiikkiin ja yhdessäsoittoa takana yhteinen pitkä taival..

Heleija kirjoitti...

Elämys oli kokonaisvaltainen, eli myös museon näyttelyt olivat tarjolla. Suosittelen. www.riihimaenkesakonsertit.fi

Ja taiteijapari oli pari myös oikeassa elämässä.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...