sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Sunnuntaita

Mulla on ikävä Boheemikeijua, ja sillä mua. Tänään hän on soittanut ja tekstannut mm. seuraavista asioista: löytyykö meiltä keltaista sadetakkia hänelle, haluanko pihaan heinäseipäitä lyhtyjä varten, mikä on raparperimehun ohje, montako vierasta on jo ilmoittautunut elokuisiin rippijuhliin ja että muistanhan käydä hankkimassa allergialääkkeitä.
No, keskiviikkona he molemmat saapuvat tahoiltaan ja sitten lähdetään yhdessä perinteisen legendaarisen mökkijuhannuksen viettoon.

Eilen olin ystävien kanssa kesäiltaa viettämässä, oli kivaa. Tänään en ookaan sitten tehnyt mitään, aika paljon aikaa on tullut vietettyä Hank Moodyn kanssa; untuvapeittoterapia tekee ihmisestä aika toisaikaisen, voin kertoa.

Melkein oon jo laittamassa viestiä Silmänilolle, tulisikohan se nukkuun mun kanssa. Ei ei ei, ei kannata, kyllä mä tässä kärvistelen.

Tai lähden vaikka lavatansseihin, tänään olis.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...