lauantai 1. kesäkuuta 2013

Taas niityt vihannoivat

Oo, miten tunteikas päivä.

Koulu tyhjeni opettajista ja oppilaista ja minä huokaisin helpotuksesta. Takana upeasti mennyt vuosi: haastava, uudistava, eteenpäinmenevä, empaattinen. Saimme ja sain hienoa palautetta, ei voi olla kuin kiitollinen. Huoh.

Kotona odotti teinien todistukset. Mikä palkka vuoden työstä: Boheemin kasiluokan keskiarvo yli ysin ja Muhvilla lukion ekalta 8,5. Keijulla vielä stipendi luokkahengen luomisesta ja positiivisesta meiningistä ja hyvän käytöksen esimerkistä.
Kyllä minä yyhoo, läksyjenvahtija ja kokeeseen kuulustelija kiitollinen olin. Huoh.

Ja päivän päätteeksi vielä perheseurapiirimme ensimmäiset ylioppilasjuhlat. Tästä ne alkaa, seuraavat 10 vuotta jotain valmistujaisia juhlitaan.

Olis tässä onneksi vielä omakin elämä elettävänä, ettei ihan tarvitse vain muistoihin vaipua, tai uuden sukupolven elämää seurata... Eli.
Nyt päätän millä nimellä kutsun tätä elämääni soluttautunutta irlantilaista meri-insinööriä. Olisko vaikka Mr Dublin mitään?
And Dublin it is.
Mulla on aina puhelin päällä. Paitsi viime torstaina, kun siitä meni akku ja mä ajattelin ettei mua kukaan kaipaa ja pistin puhelimen yöksi vain lataukseen. No tietenkin, tietenkin! Mr Dublin oli yrittänyt tavoittaa minua useita kertoja tuloksetta. Justjust. Ei siis vieläkään olla oltu puheissa. Ja tavoittaminen on vaihtelevaa, hän kun on matkalla Australiaan. Laivalla. Siellä on tsunameja ja kaikkea sellaista, ei aina 3G pelitä.

Sen mä sanon, että kun tää Irkku-Shamrock saapuu tänne, niin jos se on edes neljäsosan siitä mitä hän kirjoittaa, niin mä lähden sen matkaan. Tulis jo. Ja toivottavasti ottaa saksofoninsa mukaan. Oih.

Tiedättekö mikä on kesäilloissa ihanaa? Se kun päivä alkaa hiipua ja tulee aika kastella parvekkeen ja ulkorappusten kukat. Kohta on se aika. Sitä ennen avaan kuoharin ja aloitan elämäni kesän.

Cheers!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No mitäs jos se on naimisissa eikä siksi voi aina vastata puhelimeen ? Ehkä olet varmistellut jotenkin ? ;D

Heleija kirjoitti...

Oikeassa olet. Enhän mä voi tietää..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...