maanantai 10. kesäkuuta 2013

Työ tekijäänsä jne...

Sain tänään lukujärjestykset valmiiksi. Ihme. Päässä ollut aika paljon kaikkea muuta; ehkä juuri siksi lukkaripaletin pyörittäminen tuntui helpolta ajanvietteeltä, ei tarvinnut ajatella oikeita ajatuksia.

Älkää sitten lähteekö siihen samaan huuruun mihin minä. Mr Dublin oli huijari. Pitkä tarina, mutta lyhyesti sanottuna en saanut vastauksia faktakysymyksiini, joten en jää enää sanahelinänsä varassa romantisoitumaan. Heippa.
Kyllä mä varmaan printtaan ne kirjeet, voin sitten vanhainkodissa tehdä muut mummot kateellisiksi. Siis jos nään silloin vielä lukea.

Että tässä sitä taas ollaan ja ootellaan.

Viikonloppuna olin ihanissa nuoristelijoiden bileissä, oikeassa hipsterihumussa. Aurinkoa, naurua, laulua, viiniä ja flirttiä. Oli kivaa. Enkä edes vaipunut sen riemun jälkeen kovin pahaan melankoliaan.  En kovin pahaan.

Muhvi tulee tänään ja Boheemikeiju lähtee. Ihan hyvä, yksin olisi tylsää, joten hyvä että edes jompikumpi on kotona mamman kanssa.

Tässä tää mun elämäni kesä etenee, vielä vähän töitä, sitten pääsee lomalle kokonaan. En mä sitä kyllä oikeestaan odota, kesätyöpuuhailu on kivaa. Tai no. Odotanhan mä Amsterdamia ja heinäkuun lopun minilomaa siskon siivellä. Ja Keijun rippijuhlia.

Ja odotan mä sitä rinssiä. Tulis jo joku hyvä ja pitäis vähän huolta.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...