sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Kiva kesä

Katselin puhelimen kuvat läpi. Hyvänen aika miten ihania kuvia, paikkoja, tilanteita, ihmisiä. Naurua, laulua, ihmisiä, iloa. Ihan mahtavaa.

Onhan tämä ollut sellainen ystävyyden kesä. Ja onneksi olen osannut hakeutua ystävien joukkoon. Eilen tein kyllä aloittelijan mokan ja jäin vain kotiin mököttämään. Se on virhe, uskokaa. Olisi vain pitänyt lähteä lavatansseihin tai terassille.

Aamun ensimmäinen ajatus oli, että haluan töihin. Ihanaa. Loma on tehnyt tehtävänsä ja tämä tyttö haluaa arkista toimintaa, nimenomaan järkevää sellaista.

Kesän mutkissa olen törmännyt myös kivoihin miehiin. Niissä kaikissa on vain yksi vika: naimisissa. Huoh. Ei niistä sitten sen enempää iloa ihmiselle.

Boheemikeijun kanssa tehtiin perinteinen kesäretki kaksin. Vähän jännitti miten se alati vihainen teini matkaan suhtautuu ja kuinka mä jaksan sen jurotusta. Mutta ah ja voih, se jätti teinikuoren kotiin ja oli koko reissun se ihana, hauska, nokkela, hassu, höpöttävä, kujeileva, älykäs ihminen mikä se oikeasti on. Mä olin niin onnellinen. (Enkä enää ihmettele miksi se sai stipendin hyvästä käytöksestä ja luokkahengen kohotuksesta; koko kesän oon ollut sitä mieltä että huomionosoitus tuli täysin väärälle henkilölle.)
Kasvatusvinkki: lasten kanssa kannattaa viettää aikaa myös yksi kerrallaan.

Taidan ryhtyä tekemään to do -listaa elokuisia rippijuhlia varten. Paljonko lihapullia tarvitaan 50 vieraalle?

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...