tiistai 30. heinäkuuta 2013

Slut på övningen

Loma loppuu.

Ihana huipennus oli retki siskon luo Savoon. Meillä oli ratkiriemukasta, päästiin nauttimaan auringosta ja kesästä oikein urakalla.
Ja mikä ihmeellisintä, minä ajoin sinne. Autoilu ei kuulu mun suosikkilajeihin, mutta nyt ei ollut vaihtoehtoja. Ja hyvinhän tuo sujui.

Huomenna on virallinen viimeinen lomapäivä ja sitten pääsee töihin. Kivaa.
Keiju lähtee rippileirille ja minä sorvin ääreen, Muhvi vielä hengaa.

Automatkalla sanoin lapsille, että niiden kanssa on ihana reissata. Ne on niin fiksuja, rentoja ja tilannetajuisia. Sanoin, että meistä kaikista on tänä kesänä tullut rennompia, rennompia ottamaan tilanteet haltuun, rennompia lähtemään ja tulemaan, rennompia nauramaan. Voi että kun se kantais pitkälle syksyyn!

Ja tässä sohvalla löhötessäni olen miettinyt sitäkin, että aion ottaa ton saman rentouden käyttöön kaikessa, erityisesti tässä parisuhdehaikailussa. (Hehheee, näkis vaaan...)

Käsiini osui unikirja, tutkin sieltä parit erittäin mieleenpainuvat unet. Ja tittidii: unet, joissa esiintyy oravia, käärmeitä ja liskoja kertovat tukahdetuista haluista ja vieteistä.
Ja unet joissa esiintyy vauvoja, voi kertoa mm. rakkaudenkaipuusta ja hoivatuksi tulemisen tarpeesta.

Että otetaas rennosti vaan, myös öisin.

1 kommentti:

Pohdiskelija kirjoitti...

Tsemppiä harjoitteluun!!! Mä koitan kanssa relata....
Ja ihanaa, että sanoit lapsille ääneen tuon, sillä on ISO merkitys <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...