lauantai 24. elokuuta 2013

Kun kaikki vaan on

Kaikki vaan on. Paikoillaan tai täynnä touhua.

Tuntuu että olen oman elämäni joku animaatiohahmo, joka tekee vaan kaiken mitä pitää.

Menneellä viikolla tapahtui kaksi mainittavaa asiaa. Olin raveissa ja tein profiilin treffipalstalle. Olen huvittanut itseäni sillä, kuinka nämä kaksi asiaa ovat aikalailla samat.

Raviluettelosta löytyy hevosesittely mainesanoineen, saavutuksineen ja sijoituksineen. Treffipalstalle jokainen on yrittänyt parhaan kykynsä mukaan kuvailla itseään ja elämäänsä niin, että joku kiinnostuisi.

Raveissa on esittelykierros, jossa katsastetaan kunto ja karvan kiilto. Nettiprofiilikuvat yrittävät olla joko puoleensavetäviä tahi salaperäisiä, kuitenkin niin että joku kiilto näkyisi.

Raveissa yritetään veikata voittajaa, tai edes lähimain voittajaa.
Ja ihan sama homma kuulkaa siellä saitilla:
...jos mä tolle lähetän viestin, niin vastaakohan se ja onkohan meillä verbaalista sielunkumppanuutta ja miksiköhän se ei ole nyt vastannutkaan mulle, vaikka on selvästi käynyt täällä, sillä on siis tietty joku muu kiinnostavampi ja pitäisiköhän vielä lähetellä viestejä vaikka tolle ja tolle ja tolle. Oho, nyt mulle tuli viesti....ouh ei, apua mitä mä vastaan olematta töykeä että kiitos ei kiitos. Ja ooh, tolla on ihana profiili ja iih se vastasi ja uuh me on jo kirjoiteltu ja plääh nyt se katosi.

Ra-sit-ta-vaa.


***

Raveissa voitin aika hyvilläkin kertoimilla ja arvauksilla. Palstalla ei ole vielä päästy finaaliin, tuskin edes välieriin.

Saas nähdä.
Lähden lenkille.
Ihana ilma.

Ja hienoisesta negatiivisesta vireestä huolimatta tämä on aivan hyvä päivä ja mulla on aivan hyvä mieli.




Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...