sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Varo mitä toivot

Lupaus vuodelle 2014: olen läsnä just siellä missä olen ja niiden kanssa joiden seurassa just sillä hetkellä olen.

Viiden vuoden päästä vuonna 2019 toivon, että:

- lapset ovat löytäneet opiskelupaikat ja omat pesät
- talo on myyty ja rahat sijoitettu viisaasti
- olen hyvinvoiva ja terve
- pidän työstäni, on se sitten sama tai vaihtunut
- minulla on rakas (herra Siili) vierelläni
- minulla on rakkaan (herra Siilin) kanssa yhteinen koti

Jos minulla on onnea, taitoa ja viisautta, pystymme herra Siilin kanssa rakentamaan yhteisen tulevaisuuden. Vielä en siitä uskalla unelmoida, mutta se tulee pitämään sisällään kaikkea.... Iso talo maalla, jonne kaikki kuusi tarvittaessa mahtuu, pieni asunto kaupungissa, jonne me kaksi mahdumme. Matkoja lähelle ja kauas, kaksin ja isolla joukolla.
Ja mikäli joululahjoista voi jotain päätellä, niin shampanjaa ja pitsejä ja parfyymiä ei minulta tule puuttumaan.

Jätä se, sanoi sisko kun kuuli kaiken tämän. Hehe.


Viikko lomasta takana, viikko edessä. Pitkä ja ihana loman tuntu. Olen tavannut uusia ihmisiä, tuonut uuden ihmisen vanhaan elämääni. Ja voi kuinka minulla on vertailupohjaa: välielämäni muinaisen IKJ:n kanssa oli alituista epävarmuutta ja vuoristorataa, uskomuksia ja epäilyksiä. Nyt kun en voi välttyä vertaamasta tähän tilanteeseen, en voi kuin onnitella itseäni oikeista valinnoista. Ihan *tun oikeista valinnoista.

Ensi viikolla edessä uudenvuodenjuhlat perheystävien kanssa ja ihan ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatka. Aloitetaan varovaisesti Tallinnasta, kaksi yötä hotellissa ja hyvää ruokaa, kauniisti pukeutumista (molemmat pidämme siitä), doublesize bed, shopping and champagne.
Hiihtolomalla lähtenemme jo hieman pidemmälle. (Palautan pullot jne.. rahoittaakseni tämän.)

Taidan olla itsellenikin hieman kateellinen.

1 kommentti:

Pohdiskelija kirjoitti...

Voi Äiti, miten ihanalta kuulostaa. Hoen itselleni, etten ole kade, etten ole kade, etten ole kade, etten ole kade.....
Iloinen puolestasi!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...