perjantai 23. toukokuuta 2014

Hoidossa

Just nyt istun jalkahoidossa. Tyttö surraa kovettumia ja raspaa jalat suloisen sileäksi. Inanaa.

Kuuluu kaikkea hyvää. Mietin tuossa, että alkaakohan blogi olla suvantovaiheessa, mulla kun ei ole kovinkaan moni asia epäselvän levoton tällä hetkellä elämässä. Selvästikin sitä tulee kirjoitettua enemmän silloin, kun on jotenkin sekavaa.

Tietty mua mietityttää isossa mittakaavassa seuraavat asiat: mihin kouluun Keiju menee? Jaksaako Muhvi tsempata viimeisen kouluvuoden? Riittääkö mun rahat? Meneekö talo kaupaksi sitten kun sen aika on? Missä mä asun? Ja tietenkin lopuksi että saanko ikinä laihdutettua sen iänikuisen viis kiloa?

Ja että mitä me tänään syödään?

Huomenna tulee Siili ja lapset. Siilin uudella autolla. Ihanan materialistinen uusi bemari. Auuuuuuu.
Mä kokkaan toivepizzaa ja sitten me mennään kesäteatteriin. Ja vilpittömästi odotan niitä kaikkia kolmea, en esitä yhtään. Se tässä kaikessa on parasta, ei tarvii esittää mitään.

Hyvää kesäviikonloppua, mun täytyy nyt valita kynsilakan väri. Huoh.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...