maanantai 14. heinäkuuta 2014

Lapsellista

Mä oon jo vähän kasvanut ohi pikkulapsi-iästä. Eli pari päivää Siililässä riitti. Siellä oli lapset kotona. Uuh.
En ole pullantuoksuinen emo. Pidän enemmän itsenäisistä, sarkastisista, kiittämättömistä teineistä. Tai no pidän ja pidän, tulen paremmin toimeen.
Kaivoin kyllä keinovalikoimistani vaikka mitä, jotta viikonloppu sujui ja sujuihan se mainiosti, ei nyt kannata ymmärtää väärin. Kyllä mä osaan, mutta en oikein enää viitsi, mä olen suorittanut jo tuon osuuden.

En tiedä ymmärsikö herra Siili, mutta mä tulin vähäksi aikaa kotiin. En pura edes laukkua, sillä ylihuomenna menen takaisin, en tosin pitkäksi aikaa, vaan jatkan matkaa tyttöjen retkelle meidän mökille. Ja herra Siili lähtee ralliretkelle oikein ulkomaille. Onneksi lähtee, saa hänkin hetken hengähtää kaikista vaatimuksista(ni).

Mutta parasta tässä kaikessa on se, että en yritä esittää. Yltiörehellistä peliä.

Niinkuin sekin oli rehellistä, että kun yksi ilta oltiin kahden terassilla (siis omalla, ei kylän baarissa), lapset oli naulittu dvd:n ääreen, pelattiin kalahaa, juotiin punaviiniä ja viihdyttiin ultimaattisen hyvin. Ja illan viimeiseksi yllätykseksi, superkuun jo noustua järven ylle, saapuu herra Siili hieman pientä isomman shampanjapullon kanssa ja sanoo: olet sanonut ettet koskaan missään tilanteessa kieltäydy shampanjasta. En kieltäytynyt tälläkään kertaa. <3

Loppukesästä meitä onneksi odottaa viikko kahden. Sitä odotellessa.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...